Головна » 2017 » Травень » 14 » Evil Days: Pound of Ground: прев'ю
19:35
Evil Days: Pound of Ground: прев'ю

Кожен учений мріє стати відомим і заради цього готовий піти на що завгодно. Хтось створює суперсолдатів для третього Рейху, хтось - біологічна зброя, один ось взагалі перетворював всіх підряд в гриби і вирощував гуманоїдних ящірок. "Злий учений" довгий час був класичним штампом фільмів категорії "B", поступово Мігрувавши як в "високе кіно", так і в ігри. Ось і в Evil Days нас обіцяють познайомити з характерним представником цього племені. Професор невідомих наук і за сумісництвом великий невдаха, Hoffman Vangele, догрався зі своїми експериментами і випустив на вулиці провінційного міста натовпу зомбі. Яка знайома ситуація. І, звичайно, одним з тих небагатьох, хто примудрився пережити катаклізм, став наш герой.

Злі Дні: Фунт Граунд

Там, попереду, якийсь зловісний девайс. Доведеться сходити і розібратися.

Хто він? MJ, нікому не відомий хлопець з Snake City, якого навіть в рідному місті не дуже-то поважають. Природа наділила його великим запасом везіння, але поширюється воно тільки на екстремальні ситуації. Ось, якраз одна з них і настала. Саме час для MJ використовувати накопичену за все життя удачу і врятувати світ від породжень новоявленого злого генія. 

Коментар від розробників - "Meat. Lots of meat." - натякає на те, що нудьгувати нам не дадуть. Обіцяні: динамічний екшен від третьої особи, винищення орд нежиті, захоплюючі бійки з босами і, звичайно ж, м'ясо, гори м'яса. Судячи з опису, гравців чекає щось в дусі Crimsonland або Alien Shooter . Натовпи пхнущих з усіх боків ворогів, потужна зброя і купа набоїв, яких все одно буде не вистачати.

Злі Дні: Фунт Граунд

Побиття зомбі. А що за незрозуміла штуковина у героя на спині?

Але це, поки, тільки мрії. Доступні скріншоти не говорять зовсім нічого, але чимось приємно нагадують Penny Arcade Adventures . Можливо, сюрреалістичним видом будівель і машинами, які прибули з 30-40-х років минулого століття. До фотореалізму гра не тяжіє, натомість малюючи "карамельну" картинку з характерним надлишком згладжування і надмірно іграшкових зомбі, космічно далеких від, скажімо, творів Джона Ромеро . Не страшно, але забавно. Запевняють, що буде навіть смішно. 

В динаміці все може виглядати цікавіше, якщо розробники навчаться правильно користуватися пост-обробкою картинки і скриптами. Історія особливого емоційного навантаження нести не буде в будь-якому випадку. Сюжет - банальщина, не варта і копійки, такий можна замовити будь-якому студенту першого курсу сценарного відділення і вийде не гірше. А хоррор-атмосфера розбивається вщент нестрашними противниками. Можливо, з першим пунктом в релізі стануть більш доступними, але особливо сподіватися не варто. 

І ось тут на сцену виходить момент, належний стати ключовим у грі: герой зможе не тільки подорожувати на своїх двох, але і осідлати залізного коня. Тобто, звичайну машину. Так-так, Сarmageddon повертається. Засіб пересування можна буде "тюнінгувати", тобто обважувати з коліс по дах засобами знищення живої і неживої сили противника. Якщо Centauri Production розпорядиться цією ідеєю правильно, може вийти просто відмінно. Дуже вже давно нам не давали можливості зробити зі звичайного пікапа зброю проти зомбі. Всі згадали "Світанок мерців"? Правильно, рулити треба акуратніше, щоб не потрапити в неприємності.

Злі Дні: Фунт Граунд

Бабах! Вибух ностальгічно нагадав Quake 2.

***



Перспективи у проекту незрозумілі. Ідея та сюжет ідеально підходять для розслаблюючій стрілянина, в яку можна пірнати на півгодини щовечора, щоб забути про реальні проблеми. Але для цього гра повинна володіти тією особливою легкістю, відчуття якої створити дуже непросто. На даний момент розробники йдуть правильним курсом, не забуваючи додати смішних епізодів, і не намагаючись створити новий Resident Evil , що все одно б не вийшло в подібному антуражі. Тепер все залежить від якості геймплея і почуття гумору сценариста і дизайнерів.

Переглядів: 697 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar